U.E. Rapitenca Cadete Divisió D'honor. - Dedicació especial per al meu fill i els seus companys de l'equip.

dissabte, 26 de febrer del 2011

Sta. Bàrbara Roig 6 - 9 CF Ulldecona

Hem guanyat a gols, però no serveix de res si no es guanyen els quarts. Quan diem de sortir sense ganes de jugar, la cosa esta clara, bueno, més bé fosca, per que no encertem ni una. I si a aquesta apatia sumem l'apatia del porter, "apaga i vamonos". I aquesta es la realitat, hem perdut amb un equip que en la primera volta li vam fer 8 gols sense despentinar-mos.

Simplement realitat!!!, els demés evolucionen i nosaltres ens quedem estancats. Alguna cosa estem fent malament. La setmana passada ens vam apallissar, vam perdre per 11 a 1 amb un equip que en les últimes temporades han estat molt igualats a nosaltres, ¿que ha passat aquesta temporada?, ¿a que es degut que els nens surtin sense motivació al camp?, ¿com ho podríem solucionar?, ¿que hem de fer per millorar?...

Ja veieu, lo que a priori semblava un passeig triomfal pel campionat, es un calvari...però no us preocupeu, lo important es jugar i participar. !!!!!!MENTIDA!!!!!!!, que li preguntin si no al Santa Bàrbara, o a La Ràpita, o a L'Amposta...
La crònica per Toni Pascual:
STA.BARBARA ROIG: 6gols(2-2-0-2) Punts partit: 9 PUNTS CLASSIFICACIO: 3
ULLDECONA BLANC: 9gols(1-2-5-1) Punts partit: 7 PUNTS CLASSIFICACIO: 1

DIFÍCIL D´ENTENDRE I FÀCIL D´EXPLICAR

Les cròniques dels partits signades per mí, son única i exclusivament la manera d´expresar punts de vista i opinions particularment meves.
Trobo que és difícil d´entendre com després de mig any, no es pugue veure una clara evolució i millora al nostre equip. En canví sí ho podem apreciar als altres equips, tal i com ens ha passat aquesta setmana amb el Sta.Bàrbara, que jugaven amb tres prebenjamins i als que el primer partit de la primera volta els vam guanyar tots el quarts sense dificultat.
Per altra banda, també crec que té una fàcil explicació. Està bé aprendre conducció, control, passada, i més... Pero, i l´actitud que s´ha de tenir als partits de "competició" i la situació al camp ? Pot ser si als entrenaments es treballés més els partidets i s´aturés el joc tantes vegades con calgui per rectificar i fer veure les posicions correctes, alguna millora es podría apreciar després de tant temps.
No me val que em diguin que son petits, que son xiquets. Ja tenen 10 anys i estàn disputant una "competició", i si no es vol competir, que no es faci cap classificació i cap sistema de puntuació. Crec que aquesta segona volta podrem constatar el que estic dient i ficarà cadascú al lloc que calgui.
Només espero equivocar-me i tindre de rectificar a curt termini.

1 període (2-1): COMENÇEM CONFIATS I ACABEM ESCALDATS.
joc amb molts tocs de pilota pero sense efectivitat. Només Angel marca el 0-1 en una acció esporàdica. Ens uns instants empatent 1-1 de fort xut ajustat al pal. El Sta. bàrbara hagues pogut fer més gols amb dues faltes perilloses que no treuen profit. El 2-1 definitiu el marca el millor jugador del S.bàrbara (nº7) quan va de una àrea a l´alta i aconsegueix un gran gol.

2 període (2-2): ESTAT DE "XOC".
males cares i disust general. Millor ells i obren el macador ben aviat 1-0 de falta directa. Empatem 1-1 per mig d´Angel i tot seguit ens fiquem 1-2 fet per Pau. Pero ells aconsegueixen l´empat 2-2 després d´una cessió que es ejecutada des de baix els pals. Aquí tinc de dir que el noi que feia d`àrbit es va retratar i ens va demostrar que no se savía el reglament, ja que la cessió s´efectúa des de la línea dels 12 metres.

3 període (0-5): RESURRECCIÓ.
dos gols de Pau, dos d´Hector i un d´Angel. Hem pressionat, hem corregut i s´ha demostrat que amb bona actitud la cosa canvia. Pero això ha estat la nostra creu per al que havía de vindre.

4 període (2-1): SENTENCIATS.
de bon començament ens marquen l´1-0 amb una inseguretat del porter. Empatem a pilota aturada quan Pau ejecuta una falta directa 1-1. I torna a ser determinant el nº7 quan després d´una sacada de còrner per part nostra, agafa la pilota i s´escapa fins la nostra porta i marca el 2-1.